subota, 29. studenoga 2014.

MOJ NAJDRAŽI FILM


Moj najdraži film je još jedna priča o Pepeljugi. Režirao ga je Damon Santostefano. Glavni glumci su Selena Gomez i Andrew Seleeye. Mary je kao mala ostala bez oca i bez majke koja je bila plesačica. Udomila ju je i zaposlila kao sluškinju Dominique Blatt. Dominique ima dvije kčeri iste dobi kao Mary. Tjekom cijelog života one joj se rugaju, zezaju i prave joj probleme. Početkom 2 plugodišta u školu se vrača pop zvijezda Joey Parker u kojeg je zaljubljena od kad zna za sebe. U školi se organizira ples pod maskama i njih dvoje se pojave uz dvoje najboljih prijatelja. Joey je očajan kada shvati da Mary mora otići, međutim ona ostavlja svoj iPod. Sljedeči dan u školi napravi pravu zbrku da nađe onu s kojom je jučer plesao ali mu ne polazi od ruke.Dominique-ine kčeri organiziraju rođendansku zabavu u kojoj se nađe i Joey. Sestre i prijateljica puste snimku u kojoj Mary pleše i pjeva Joey-eve pjesme. Ona se rasplače on dođe do nje i tako se upoznaju. Dolaze na natjecanje u pjevanju i oba dvoje odpjevaju pjesmu. To mi je najdraži film zato što volim romantične komedije. U njemu glumi moja najdraža glumica.Ima puno pjevanja. I siđa mi se kako glume glumci.

Nema komentara:

Objavi komentar