nedjelja, 7. prosinca 2014.

Agata Christie

Agata Christie rođena je 15.rujna 1890 g. u Engleskoj pokraini Torquayu. Ona je bila britanska spisateljicac kriminalističkih romana, a pisala je i ljubavne romane. Nazivana je i "kraljica krimića''.

za vrijeme prvog svijetskog rata radila je u bolnici,što je utjecalo na njena dijela. Agata je godine 1926 nestala na 11 dana. Izjavila je da je nestala zbog amneziije uzrokovane živčanim slomom.

 Putovanje sa svojm drugim mužem potaknulo ju je na knjige s radnjom na Bliskom Istoku. Godine 1970. odlikovana je redom Britanskog Imperija i mogla je nositi titulu Dame.
Dame Ageta Christie preminula je 12. siječnja 1976.g. Danas se po njoj dodjeluje i nagrada Agatha-za kriminalistički roman.Po njoj su snimljeni i brojni filmovi,a jedan od njih je  Agatha iz 1979. Agatinu ulogu utjelovila je Vanessa Redgrave. 

Broj komentara: 9:

  1. Čula sam za nju ali nisam čitala njene romane

    OdgovoriIzbriši
  2. ja volim gledati TV seriju Poirot koja je napravljena po njezinom liku.

    OdgovoriIzbriši
  3. on mi je najbolja spisateljica krimiča

    OdgovoriIzbriši
  4. moja omiljena književnica, imam skoro sve njezine knjige:)

    OdgovoriIzbriši
  5. meni je ona najabolja i najsimpatičnija spisateljica krimiča

    OdgovoriIzbriši
  6. Gledala sam seriju (snimljenu prema njezinim krimićima), oduševljena sam! Odlična je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Genijalna je, ima savršena djela..

    OdgovoriIzbriši